h1

Folk og byture

juni 18, 2007

Okay, jeg skal altså lige lufte en lørdags bytur med nogle gamle kolleger, hovedsageligt tøser.
Den startede ud med noget spisning i form af salat og en lækker lasange, derefter blev det drukket lidt forskelligt, og så tog vi afsted til Roskilde. Vi skulle til en af tøsernes fødselsdag som blev fejret på Mary, hvor vi slog os sammen med en anden gammel kollega + kæreste som var skovhugger. Vidste godt at der fandtes skovhuggere, men havde ikke tænkt på at der var folk der rent faktisk uddannede sig til det. Al respekt for det, han var i øvrigt pisse flink!

Vi fik lidt mere at drikke og blev så enige om at nu skulle vi bare skeje ud på dansegulvet!
Var der noget dansegulv? Nope, men var billiardborde? Massevis!? Vi fik nederen på og besluttede os for at drikke lidt mere. Omkring kl 02, måtte nogle af dem vi var sammen med tage hjem på grund af nogle kæreste problemer. Sad overhovedt ikke og følte mig single!

Resten af os ville så have noget at spise, jeg fik købt en lækker kebab der mættede ret meget, så kun halvdelen bev fortæret. Spild af penge. De andre fik vamle dürum ruller. Singlefryd. Sorry. Og så vidre på Buddy Holly. Kunne Nina uden pas komme ind? Nej. Har Nina kørekort eller billede id? Nej. Blev så sur på dørmanden som ignorerede min vrede, som gjorde mig endnu mere fustreret. Kogte som en vulkan tæt på udbrud, og var tæt på at tage det næste tog hjem. Det blev så ikke rigtigt til noget da der ikke gik et før kl 06. Så vi tog på Moon.

Hvad vi ikke vidste var hvilket forunderligt 90’er teknosted Moon er, og hvilke mennesker der befinder sig der. Er kun til nogle typer tekno, og det der blev spillet var lidt fucked. Det blev egenligt først sjovt da den sidste gamle kollega + kæreste gik. Vi fik blandt andet sludret med nogle gamle kobraer, indvandrenes svar på Hells angels så vidt jeg forstod. Fik tilbudt lidt rus-midler som kan indtages via næsebor, hvilket jeg takkede pænt nej til, og hev min veninde med ud på toilettet for at komme så langt væk som muligt. Selvom de ikke var spor fjendtlige var jeg ikke så fandens tryg.

Derefter kom vi i snak med nogle der mindede om nynazister som jeg heller ikke var vildt tryg ved, men de var da ganske flinke, og meget på et-eller-andet. De gav os lidt og drikke (Det siger man naturligvis ikke nej til). Men vi holdte os egentligt mest på danse gulvet hvor vi iøvrigt mødte en eller anden teknoelskende, vildt svedig fyr som havde smidt sin bluse. Overvejede om han var bøsse. Det fandt jeg så ud at at han ikke var, og dansede derefter videre med min kollega.

Vi besluttede os for at tage hjem da klokken var blevet omkring 06. På vejen til stationen mødte vi en eller anden stiv håndbold træner som egentligt boede på øerne men som ikke kunne snakke øsk selvom han havde boet der i et år. Han havde tydeligvis ikke havde fået noget, og snakkede ganske uhyggeligt om de håndbold piger han trænede. Han begyndte at tage fat i mig da vi var ved at gå og tiggede om jeg ikke nok ville gå med ham. Jeg begyndte at himle om om min (fantom) kæreste som nok ikke ville blive særligt glad for det.
Var manden blevet ved med at hive i mig havde jeg seriøst pandet ham en på skallen. Idiot.

De sjoveste to mødte vi i toget på vej hjem ved 06 tiden. Den ene var vildt snakkesagelig, og fortalte om hvordan de havde siddet på et diskotek med nogle tøser de var rimeligt tændte på som så var begyndt med at kaste med isterninger, og så var de altså gået, for de ar kun sikkert en 16-17 år. Det var langt under deres standard. Hyggeligt nok.

De sagde så at de kom fra Odense. De skulle så af i Borup, og gik ud ved dørene et stykke tid før toget stoppede. Et par minutter inden toget stoppede kom den ene løbende hen til os igen, og slyngede ud som var det noget af det mest naturlige: “Hva, vil i ikke med hjem og knalde”?
Slyngede staks ud at gu vil vi sgu da ej. Blev faktisk lidt fornærmet, end til min kollega kiggede på mig og sagde at det var sgu da egentligt ret frisk sagt. Så flækkede vi af grin, og fyren stod stadig og kiggede håbefuld på os. Vi måtte så fortælle at grin = nej tak. Han tog det pænt og skyndte sig ud af toget.

Det var sgu egentligt ret frisk sagt når jeg tænker over det. Hellere det, end at en fyr prøver at score en en hel aften med kun ét formål. Det er sgu da spild af tid for begge parter. Personligt er jeg ikke til one night stands, men det var sgu lige før jeg havde sagt ja til den håbefulde fyr bare for sjov x)

Skriv en kommentar