h1

Nordisk-lille-gave-til-dig-virksomhed

august 29, 2007

Efter at jeg skrev et indlæg om Nordisk EDB forsyning steg besøgstallet helt vildt. Prøvede at google Nordisk EDB forsyning, og min side kommer frem. Nordisk EDB forsyning har åbenbart ingen hjemmeside som Nordisk Datatilbehør har..

I dette indlæg vil jeg dele min erfaring med “en-æske-chokolade-firmaerne”.

Jeg mener at der er flere end 2 virksomheder i Danmark der sælger blækpatroner til printere, og det var en udfordring da jeg startede på Nordisk Datatilbehør. Størstedelen af de virksomheder jeg ringede til, var pisse trætte af at der konstant blev ringet til dem, hvilket jeg virkelig godt kan forstå! Det var også derfor jeg stoppede efter et par uger. Jeg kan ikke bare ringe folk op og prakke dem noget på.

Nordisk Datatilbehør ringer kun én gang om året til alle registrerede virksomheder og vi snakker om over 300.000 virksomheder bare i Danmark.

Da jeg arbejde på Nordisk Datatilbehør havde vi nogle medarbejdere der tidligere havde arbejdet for -hvilket jeg mener var- Nordisk EDB forsyning. Der fik jeg at vide fra en pige der havde arbejdet der, at de fuskede så det var helt forfærdeligt. Både over for kunder og over for medarbejderne. Hun var blevet lovet provision, høj løn, fredagsbar og alt muligt andet. Det hun fik var en skodløn, ingen provision og ingen fredagsbar, samt urimeligt mange overarbejdstimer fordi hun ikke havde solgt nok i kontortiden. Kunderne fik ikke nye -eller penge tilbage for dårlige patroner og der var ingen kundeservice hvor de kunne få hjælp og vejledning.

Derudover, da jeg startede på Nordisk Datatilbehør, undrede jeg mig over hvorfor jeg ikke måtte tage salgstalen med mig hjem og øve mig på den. Jeg fik at vide at der tidligere havde været en person der havde søgt jobbet som telesælger som der havde taget salgstalen med sig og startet sin egen virksomhed. Det fandt jeg også ud af for jeg fik så mange verbale tæsk fra fustrerede virksomhedsejere. For selvom Nordisk datatilbehør ringer kun en gang om året, ringer de andre blæk-patrons virksomheder til de samme virksomheder flere gange om måneden.  

Nordisk EDB forsyning stoler jeg personligt altså ikke på.

Prøv at lægge mærke til hvad virksomheden hedder, og skriv ned hvor mange gange de ringer på en måned, et halvt -eller et helt år. Det kunne være ret interessant at se.

 Se andre links i forbindelse med jobbet som telesælger.

20 kommentarer

  1. […] Hvorfor er det lige at jeg syntes den virker dybt utroværdig? […]


  2. Hejsa. Vi er også blevet ringet op af Nordisk EDB Forsyning A/S, og fik at vide at vi havde vundet en ÆSKE chokolade fordi vi havde deltaget i en eller anden undersøgelse, derud over havde de et kanon tilbud til os på blæk patroner til vores HP printer, hvor de lovede at deres blæk patroner kunne printe 14000 sider ud mod normalen 5000. Det lød jo rigtig godt, så vi sagde ja tak og huskede dem på chokoladen (har nemlig prøvet det før hvor der ingen ting kom) Få dage efter kom ordre bekræftelsen med regning. Vi har endnu ikke betalt regningen, for min man ville først tjekke om der er hold i det de lover. Kassen med patronerne kom, inc. en lille plade uspiselig chokolade med 70% kakao indhold, og de havde sagt en æske???? Min mand undersøgte printer patronerne og nej de kan ikke printe mere ud end dem vi plejer at have, så nu ryger det hele retur. Alt omkrine “handlen” har vi taget kopier af, og vil i morgen tage kontakt til forbrugerklagenævnet, for at høre hvordan vi forholder os i tilfælde af at de skulle gå hen og rykke for pengene ol.
    Til alle de ringer til: SIG PÆNT NEJ TAK OG LÆG RØRET PÅ.


  3. Har også lige talt med dem i dag.
    Samme smørre omkring chokolade og en rundspørge sidste år i december.
    Vi skulle have oplyst at vi havde en HP-printer og vi havde drøftet nogle specielle patroner til den – løgn fra ende til anden.
    Jeg har aldrig talt med dem før i dag, og vi har aldrig haft en HP-printer!

    PAS PÅ DEM!!!!


  4. Hej! Endnu en utilfreds kunde. I løbet af 6 måneder ringede de 3 gange, og mente at nu havde vi brug for nye blæk patroner. Men eftersom vi er en lille virksomhed er det jo logik for burhøns at det havde vi ikke! Den sidste gang de ringede var da deres sælger der normalt ringede til os skulle arbejde i udlandet, og fordi vi var så gode kunder ville han lige sende en æske chokolader som tak for det gode samarbejde (vi havde købt 2 patroner) Da samtalen var ved at være forbi kom det lige i en smut bemærkning at han lige ville sende 4 af den ene slags blækpatrone og 2 af den anden (vi har 2 printere) Det ville vi ikke have da vi stadig havde 2 andre blækpatroner. Alligevel fik vi en faktura på en blækpatron til hver printer. Den betalte vi jo ikke, og chokoladen så vi aldrig, man skulle åbenbart bestille noget for at de ville belønne det gode samarbejde med chokolade.

    En anden klage over dem er jo deres priser, de er tårnhøje. Grunden til dette kan muligvis være at de selv mener de har nogen magiske blækpatroner der i stedet for 5000 kopier kan lave 11000 kopier, hvilket en en stor løgn. Hvis det var muligt var det nok ikke kun dem der solgte dem.

    Nu kan man kun tænke på at man skulle have læst om dem før man begyndte at samarbejde med dem, men nu ved man det til en anden gang hvor der er en sælger i telefonen, fra et andet firma.


  5. Hej, jeg kan se at jeg ikke er ene om at være blevet ringet op af “Chokoladen” 🙂
    Rasmus Jensen…som han udgav sig for at hedde, var villig til at bryde store kasser op med HP-patroner,
    for at sende ét eksemplar til mig 🙂
    Da jeg fortsat ikke var interesseret – sagde han pænt farvel – han kunne vel efterhånden mærke at jeg ikke virkede specielt interesseret.
    Forud for hans “super tilbud”…påstod jeg at jeg kunne genkende hans stemme fra et opkald ca. 2 mdr. forinden. (Om det var ham…kan jeg af gode grunde ikke vide 100%…men det mindede grangiveligt om samme person – måske hans bror :-)).

    Dengang ville en person tjekke om mine data´er forsat var korrekte : Navn, adr. m.m.
    Og så ville han oplyse at den registrering som han havde med at gøre – kostede ca. 1200 DKK.
    Det var ikke et tilbud han kom med sagde han. Jeg havde bare at betale for denne registrering. Det ville jeg naturligvis ikke – og bad om navn, adr & telefonnr. flere gange. Derefter lagde han på.
    Idioten kom desværre til at ringe til mig igen ( ca. 2 min. efter) – ved en fejltagelse, hvorefter han hurtigt smækkede røret på igen 🙂

    Ps. Ham chokolade-drengen fra idag, sad iøvrigt i et større lokale, hvorfra jeg kunne høre en form for jubel – sikkert en eller anden som tilsyneladende røg i chokolade-fælden !

    Mvh. Finn Petersen / http://DenthGIL.net


  6. hvor i vilde at hoere paa.

    jeg arbejder selv paa nordisk datatilbehoer.
    ja maaske passer det ikk det med rundspoergen og selvfoelgelig faar i ikke chokolade hvis i ikke koeber noget det kan man da sige sig selv.

    men tonerene til printerne. de virker, en a mine kolegaer solgte for 16000 kr tonere til et moebel hus. jeg var selv der nede og hoere hvordan de var. og fik a vide at de var meget bedre og udskrev meget mere end de normale . og at farven var paenere. saa det noget piss det i siger, jeg var selv skaeptisk i starten, og er det stadig lidt med blaek petronerne. men VED 100 procent at tonerene virker som de skal. og jeg ved ogsaa at hvis der skulle vaere det mindste problem med jeres produkt efter i har koebt saa kan i bar ringe ind og vi erstater alt, og gir jer nye petroner hvis i siger de ikk har udskrevet nok,
    firmaet har levet i over 7 aar nu. vi lever hovedsageligt paa gensalg. saa de fleste folk er tilfredse. og der er os mange af jer hvor jeg har snakket med jer og saa ringer til jer igen to maaneder efter som aftalt og saa i naegter at i nogensinde har snakket med mig., det jer der er nogle fuckers. og naar vi ringer og snakker paent til jer. og respektere med det samme hvis i siger i ik er intereseret, saa der ingen grund til at svine os til, nogen gange skulle man fandme tro at i ikke var mennesker. ingen respekt for andre folk, jeg goer bare mit arbejde ligesom i goer jeres. saa alt jeres brok syns jeg er for lamt, OG JA ! . nordisk EDB forsyning A/S er svindlere. kender et par stykker der har arbejdet der ovre, og de bliver laert op i at lyve overfor folk, “Vores petroner har 10 aars lagergaranti” var der paa et tidspunkt en der sagde. klart de har. de refundrere ikke engang noget. det snyder folk. men det er ikke ens betydning med at vi alle goer det. jeg kan faktisk sparre jer nogle penge i sidste ende for de fleste af jer. men i fandme fucked at hoere paa, man sku tro i gik i boernehave nogengange


  7. Jeg så kan der tilføjes endnu en kommentar til Nordisk EDB forsynings fuskede forretningsmetoder. Jeg var som alle i andre blevet opringet i vores virksomhed af Nordisk EDB forsynings sælgere. Vi accepterede at prøve en af deres (fantastiske printerpatroner). Vi følte dog der var noget lusket ved samtalen så jeg søgte efterfølgende på deres navn på nettet og fandt en masse dårlig omtale af deres virksomhed. Vi kontaktede efterfølgende nordisk EDB pr. mail og anullerede ordren. De var stadig pågående og sendte pakken alligevel som vi så nægtede at modtage. De ringede så efterfølgende for at høre hvorfor pakken var kommet retur til dem. og jeg fortalte dem det som det var at der stod ikke særligt charmerende ting om deres virksomhed på nettet. Så troede jeg dette var afsluttet. Men gudhjælpende om de ikke har videregivet sagen til inkasso? vi har ikke modtaget produkter ej heller faktura (fik en ordrebekræftelse som vi har smidt ud for længst). Jeg har så kontaktet difko.dk som de bruger som inkasso virksomhed (håber ikke de også er med i dette svindler nummer) Difko har så lovet at kontakte nordisk edb for at få styr på dette. Så jeg håber da Difko driver en reel og vil afbryde enhver samarbejde med et fuskerfirma som nordisk edb. Mit råd er HOLD JER LANGT VÆK FRA NORDISK EDB FORSYNING!!!


  8. Vi blev uden at vi selv havde anmodet herom, ringet op af en agressiv telefonsælger, og inden nogen vidste af det, havde en fra firmaet sagt god for at Nordisk Datatilbehør skulle sende 4 blækpatroner, til en samlet pris af ca. 4000 kr.
    Ganske uhørt.
    Vi pakkede dog ikke pakken op, og efter vi havde ledt længe på nettet, fandt vi hvad vi søgte.
    Forbrugeraftaleloven, kapitel 2, som siger:
    § 6. Erhvervsdrivende må ikke uden forudgående anmodning herom rette personlig eller telefonisk henvendelse til en forbruger på dennes bopæl, arbejdsplads eller andet sted, hvortil der ikke er almindelig adgang, med henblik på straks eller senere at opnå tilbud eller accept af tilbud om indgåelse af aftale.
    Og igen :
    § 7. Et løfte afgivet af forbrugeren ved en erhvervsdrivendes henvendelse i strid med § 6 er ikke bindende.

    Så nu har vi sendt hele lortet retur, (anbefalet) hvilket de naturligvis nægtede at tage imod.
    Nu har vi modtaget “fint” brev fra deres advokat (djævlens`) med trusler om hint og dette.
    Det får os dog ikke til at ryste på hånden, da jeg har talt med forbrugerstyrelsen, og de siger, at vi bare skal slappe af og ikke betale!
    Så til helvede med disse fjernsælgere og deres lorte blækpatroner.


  9. Hej med jer alle igen.
    Jeg overvejer nu seriøst at politianmelde FUPfirmaet Nordisk Datatilbehør for bedrageri, og har i den forbindelse behov for hjælp.
    Jeg har behov for, at I mailer til mig med nødagtig gengivelse af, hvad telefonfjernsælgerne påstår om deres produkter,hvor mange sider patronerne kan printe osv, og naturligvis, hvis nogen har en optagelse af saglstalen er det endnu bedre.
    Nu skal de fupfirmaer have en på frakken!
    Håber på jeres hjælp
    Min mailadresse er :
    albertkanin@hotmail.com
    Venlig hilsen
    Per V. Petersen


  10. Lov nr. 1547 om ændring af markedsføringsloven (Gennemførelse af direktivet om urimelig handelspraksis, kontrolundersøgelse mv.)

    Vildledende og utilbørlig markedsføring

    § 3. Erhvervsdrivende må ikke anvende vildledende eller urigtige angivelser eller udelade væsentlige informationer, såfremt dette er egnet til mærkbart at forvride forbrugernes eller andre erhvervsdrivendes økonomiske adfærd på markedet.
    Stk. 2. Markedsføring som i sit indhold, sin form eller den anvendte fremgangsmåde er vildledende, aggressiv eller udsætter forbrugerne eller erhvervsdrivende for en utilbørlig påvirkning, og som er egnet til mærkbart at forvride disses økonomiske adfærd, er ikke tilladt.
    Stk. 3. Rigtigheden af angivelser om faktiske forhold skal kunne dokumente-res.
    Stk. 4. [Økonomi- og erhvervsministeren] fastsætter nærmere regler for specifikke former for markedsføring, som i medfør af EU-regulering under alle omstændigheder anses for at være urimelige i forbrugerforhold.

    Fra 01 dec. 2007.


  11. Lov nr. 1547 om ændring af markedsføringsloven (Gennemførelse af direktivet om urimelig handelspraksis, kontrolundersøgelse mv.)

    Aggressiv markedsføring

    26) Der foretages vedholdende og uønskede henvendelser pr. telefon, der ikke er omfattet af forbuddet i forbrugeraftalelovens § 6, eller pr. telefax, e-mail eller andre fjernkommunikationsmedier, idet der dog gælder en undtagelse for henvendelser med henblik på at håndhæve en kontraktlig forpligtelse under omstændigheder og i et omfang, der er berettiget i henhold til national lovgivning.


  12. For nogle uger siden blev jeg kontaktet af en tlf.sælger fra Nordisk EDB Forsyning, som lokkede mig til at købe nogle “billige” blækpatroner, som skulle kunne klare mange flere prints end de originale. Som gave ville jeg modtage chokolade! Jeg gjorde opmærksom på, at vi var et privat hjem og ikke havde det store forbrug, så han ville sammensætte en pakke med én af hver, og han regnede prisen ud til mig på lige godt 600,- kr.
    Da jeg nogle dage senere modtog en ordrebekræftigelse, opdagede jeg først her, at prisen, som jeg havde fået, var uden moms, så nu var prisen 806,25.
    Så kom pakken, og en uges tid senere fik jeg brug for at skifte den gule patron. Først her fandt jeg ud af, at jeg selv skulle sætte en lille printplade fra den gamle til den nye patron! Da jeg åbnede pakken, løb den gule blæk ud af indpakningen og heldigvis kun ud på mine hænder.
    Jeg pakkede den ind igen og returnerede pakken samtidigt med, at jeg sendte en mail til Nordisk EDB Forsyning om, at jeg havde følt mig vildledt af deres telefonsalg og ikke ønskede at beholde produkterne.
    Igår modtog jeg en faktura på blækpatronerne, og denne røg direkte i skraldespanden, da jeg jo havde gjort opmærksom på, at jeg ikke ønskede deres produkter ud fra den vildledende information, jeg havde fået af deres sælger. Igen mailede jeg forklaringen til dem.
    Idag er jeg blevet ringet op af firmaet igen, som oplyser, at de naturligvis er kede af, at postvæsenet har behandlet min pakke uforsvarligt, og de vil naturligvis gerne ombytte mine defekte produkter.
    Igen gjorde opmærksom på, at jeg ikke ønsker deres produkter, men nu har jeg ingen ret til at returnere, da de KUN er et engrosfirma, som kun bestiller de produkter hjem, som de har solgt til deres kunder. Jeg forklarede, at det ikke kunne være mit problem. Så kunne de vel sælge patronerne til den næste kunde, som bruger den slags? Det kunne der ikke være tale om.
    Jeg meddelte i telefonen, at jeg ikke betaler, og at de ikke skal sende mig nogle nye patroner, og fik hertil at vide, at han ville sende et brev til mig for at minde mig om, at jeg skal betale…….
    …….og hvor er jeg glad for, at jeg nu har fundet denne hjemmeside, hvor jeg kan se at Per V. Petersen har fået medhold hos forbrugerstyrelse.
    Jeg tænker nu på, om jeg skal kontakte et af TVs populære forbrugerprogrammer eller vil i hvert fald have den i baghånden til, hvis jeg bliver truet med bål og brand.
    Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvordan eller om din sag er endt, Per VP., og Charlotte, hvad sagde de i forbrugerklagenævnet ?
    Med venlig hilsen
    Kirsten Kristensen


  13. Hej Kirsten

    Jeg er ved at samle sammen til en sag for private, der er blevet kontaktet af Nordisk EDB Forsyning. Vil du ikke kontakte mig. troelsogline@yahoo.com eller 21297015

    VH Troels VJ


  14. TAG JER SAMMEN BØRN
    Nu bliver jeg nødt til at forklare jer hvordan det fungerer.
    For det 1.: Selvfølgelig får man ikke nogen chokolade, hvis man ikke køber, det siger sig selv. Det er jo et salgstrick og i er vel voksne mennesker der ikkegræder over at blive snydt for lidt chokolade.
    For det 2.: Der er absolut ingen svindel omkring produktet. Jeg bruger det selv hjemme og de bruger det også selv på Nordisk EDB Forsyning, og det fungerer fuldkommen som det skal.
    For det 3.: Der er aldrig blevet sagt at blækpatronerne holder 4 gange så lang tid, det er laserpatronerne der gør det, og der er aldrig blevet sagt at de er Svanemærket. Jeg så godt kontant, og der var en optagelse af en sælger, som sagde at de var Svanemærket, det er selvfølgelig beklageligt, men det er et enkeltstående tilfælde. Desuden blev der sagt i programmet at der ikke er nogen fortrydelsesret, det havde de jo selv en skjult optagelse af chefen der sagde. JA, hvis de havde ladet optagelsen køre i 10 sekunder mere, så havde man kunne høre ham sige at sådan er det normalt, men Nordisk EDB Forsyning giver dog 5 dages fortrydelsesret, hvor man frit kan annulere ordren, uanset grund. Det er klart du ikke kan få pengene tilbage når du har brugt produktet i en måned, altså hvad tror du det er?? Der er til gengæld en ubegrænset maskingaranti så lange man bruger patronerne, som dækker alt hvis der er noget der skulle gå i stykker.

    Tag jer dog sammen og prøv at græd lidt mindre, hvor gamle er i…?


  15. Hold kæft hvor er du naiv Sælgeren! Tror du at DR1 bruger tid og penge på et program at den slags uden grund??

    Det firma er 100% fusk og dem der betaler din løn 🙂


  16. Til sælgeren.

    Bare overskriften “TAG JER SAMMEN BØRN” fortæller alt om din indstilling.

    Du bør ta dig sammen og finde et nyt job, da du ikke kan ha det godt med at arbejde for et fuskerfirma, der i den grad tager røven på folk. Jeg så selv “kontant” og var ved at brække mig over jeres lavmål. (lorte)firmaet fik så mange tæsk, som det fortjente og jeg håber at de stakkels ansatte, sikkert underbetalte, fider sig et nyt job i stedet for at sidde og lyve dagen lang.

    Og jeres super blækpatron gav 5 sider i farver, det fortæller jo alt.

    I burde skamme jer og finde et rigtigt job.


  17. Jeg er netop blevet ringet op af ovennævnte firma, det var sjovt at høre hvordan han præcist sagde tingene, som man så det i kontant.. Du er vel ikke på slankekur osv..
    Men hvor er det fedt at Kontant tog fat omkring problemet.. Så jeg nåede at sige at de ikke skal ringe igen, inden jeg smækkede på..
    Og til dig Sælgeren: tag dig selv sammen.. Hvordan er det at snyde andre mennesker?


  18. Hey allesammen

    jeg handlet med både nordisk edb forsyning og nordisk datatilbehør, første gang jeg handlede var over telefonen var det hos nordisk data tilbehør, det var ikke en behagelige oplevelse da patronere printede underlige farver.
    jeg blev senere hen ring op af nordisk edb forsning og talte med en flink und mand, jeg fortalte ham at jeg tideligere havde handlet hos data tilbehør og at jeg havde værret utilfreds med deres produkt, han sagde at de led meget under at de blev sammenlignet med dem fra data tilbehør men havde lovet at deres produkt virkede og at der selvfølgelig var ombytnings garanti hvis der skulle være fejl eller reklamtioner på deres produkt.
    jeg prøvede lykken igen den gang hos edb forsyning og jeg fik mine bestilte vare et par dage efter og der gik ikke længe for ijeg satte dem i (da ca. skifter den sorte patron hver 3. uge) og jeg må indrømme at dette kørte rigtig godt den holdt i over en måned.
    jeg har siden da købt hos nordisk edbforsyning og har ikke oplevet noget fusk eller problemmer.

    jeg så også kontants udsendelse om dem og jeg bed mærke i at da de testede deres patron og en normal patron sagde de at den normale skrev 36 sider før den var tom også da de testede performance patronen sagde at de stoppede den efter 36 udskrifter ikke at den selv stoppede, at farven ikke kan følge med kan skyldes at der var en fejl på den.

    jeg skal ikke dømme dem udfra et sensation udsendelse fra dr 1 lige som at jeg også tager alt hvad ekstra bladet skriver med et gram salt


  19. hehe ja så må i også få min version.

    Først i Feb 08 blev jeg kontaktet af NDT hvor en sød ung pige startede med at sige: Hej Rene, hvordan går det? Jeg skylder dig forøvrigt en æske chokolade fordi jeg hjalp hende sidst vi snakkede sammen(selv om jeg ikke aner hvem hun er og hvor hun er fra)og hun vil lige høre hvor hun skulle sende den hen.

    Hun ville osse lige spørge om jeg manglede nogle blæk patroner som var meget billige og kunne printe MEGET mere (mener hun sagde 15000 sider)whatever, jeg stod faktisk og manglede en en sort som jeg normalt køber hos shg.dk for kr. 99 og hun skulle have kr. 121 men hvad pokker nu havede jeg hende i røret så kunne jeg lige så godt bestille.

    Umiddelbart skulle jeg købe 4 af hver men hun spurgte sin ´´chef´´ og så kunne jeg nøjes med 2 af hver. Altså sort kr. 121 og den farvede kan jeg ikke huske men mener det var ca. kr. 160.00

    1 uge efter kom ordre bekræftigelsen og et par dage efter der kom varen.

    Prisen på den sorte var blevet til 2?? lige så med den farvede (fakturaen ligger i bilen)

    Jeg kontaktede dem telefonisk efter en rum tid (ca. 3 uger) og sagde prisen ikke var i overensstemmelse med det oplyste og de kunne få lortet tilbage men meldingen var ´´ varen kan ikke retuneres da det var over 14 dage siden jeg modtog den.

    Den korte version er at jeg har skrevet frem og tilbage med den og de har sendt rykkere angmass. og igår modtog jeg så noget med RKI hehehe og her kommer det sjove.

    Da jeg har en virksonhed er det ikke pengene der skræmmer mig fra at køre en sag på NDT ej heller om de truer med RKI da NDT osse godt ved at der skal være nogle betingelser der skal være opfyldt før man kan komme i RKI.

    Jeg køre sagen fuldt ud og da en af mine gode venner har med advokat branchen at gøre er det nu meningen at vi efter en evt. retsag skal tømme lommerne på dette selskab og deres bagmænd da det 100% er et fusker fortagende. Jeg har min måde og den kan højest komme til at koste et par tusind kr. men…hehe NDT kommer til at mærke hvor ondt det kan gøre når man bryder forskellige etiske love.

    PS: jeg kan sige at NDT får MEGET travlt med at sende vare us meget snart…. men pt. tror jeg ikke de får penge for dem….ja i får historien når den er lykkedes. (og så er det hele lovligt hahaha)


  20. nordisk edb forsyning hedder nu thrusty artikler og tilbehør. thrusty.dk de har kontaktet mig flere gange senest i mandags de eksister åbenbart stadigvæk de svindlere. de tilbød mig dyre printerpatroner der kostede mindst 4 gange så meget som dem jeg køber nu. men så ville jeg også modtage nogle gaver som jeg kunne købe flere gange til den pris printerpatronerne kostede. hold jer væk.



Skriv en kommentar