h1

Nordisk EDB forsyning i Kontant

april 2, 2008

Jeg har lige set genudsendelsen af Kontant fra i tirsdags, hvor er det vildt at det har været muligt for dem i et samfund som dette, at fuske sig til så sindssygt mange penge!

Der var også lige et kig i programmet til denne side (https://rundtomnina.wordpress.com/2007/08/17/nordisk-edb-forsyning/), og jeg er lidt stolt af at den har været et medie til at nogle mennesker er gået sammen og har kontaktet Kontant. Jeg håber virkelig at der kan lægges sag an mod Nordisk EDB forsyning. I må endelig skrive, enten her, eller over mail hvis I har nogle ting som I vil oplyse andre om, så jeg kan lægge det på denne side.

For at skrive noget andet er jeg ved at søge læreplads som mediegrafiker hos Man Diesel. Har lige sendt ansøgningen idag så kryds fingre for mig. 🙂

  

4 kommentarer

  1. Held og lykke herfra. 😀

    Og det er da lidt fedt, som dit indlæg om nordisk edb forsyning har taget på vej og er begyndt at leve sit helt eget liv. 😀


  2. Tak skal du have 😀

    Hehe ja det er lidt skægt at den har været samlingspunkt for folk der har været blevet snydt af Nordisk EDB og super godt at der var en der tog initertiv til at få gjort noget ved det 🙂


  3. Jag har fått mitt paket bläckpatroner av Nordisk edb. Förstår nu att det är något skumt med firman och patronerna.Det verkar som om dom börjat sälja i sverige.Jag tänker skicka tillbaka patronerna, paketet kommer från en logistikfirma i Sverige. Finns det fler som köpt deras produkter och har sänt tillbaka?


  4. Hej Britta

    Jeg er journalist og har lavet et tv-program om nordisk edb forsyning. Vil du ikke ringe til mig hurtigst muligt: +45 35 208257.

    Venlig hilsen
    Troels



Skriv en kommentar