h1

Aah ferie!

juni 16, 2008

Uh så har jeg endelig den længeventede lange ferie (fra og med idag til d. 15 august), samt afsluttet min eksamen i design med et 10-tal. Og det er jo super dejligt 🙂

OG jeg har planer for min ferie i år. Sidste år synes jeg at sev den lidt ud af mine hænder, men i denne ferie skal jeg (opdelt i overskuelig punktform):

  • Flytte sammen med min kæreste
  • Være med til at udsmykke et mødelokale i København
  • Til sverige i en uge med kæresten, midt i ingenting
  • Muligvis arbejde på noget sommerskole
  • Søge læreplads
  • Male min hvide kommode sort (den jeg fik til min 10 års fødselsdag) og som jeg har insisteret på skal stå i gangen, for der kan jeg se for mig at den vil stå rigtig godt.
  • Lave nogle smykker ala http://www.justingiunta.com/
  • Rode med typografi og photoshop
  • Lave illustrationer til en novellesamling

Uuuuuhuhuhuhuuh jeg glæder mig 🙂

Oh ja og så skal jeg se alle de mennesker som jeg har forsømt i løbet af den travle studietid.

Nina får travlt ja hun gør. 🙂

Skriv en kommentar